CARIERE


Manager editorial

  • Descrierea postului:
    Coordoneaza activitatile editoriale pentru produsele din domeniul Relatiilor de munca: Legislatia muncii, Resurse Umane, Salarizare si Contributii sociale, Sanatate si Securitate in munca, scriind pentru reviste, newslettere, site-uri, consiliere, CD-uri;
    Dezvolta si elaboreaza noi produse editoriale specifice domeniului;
    Raspunde de aparitia la timp, conform planului editorial, a produsului;
    Mentine si dezvolta relatia cu autorii lucrarilor;
    Recruteaza autori noi pentru Divizia Editoriala de Legislatia muncii
  • Cerinte:
    Studii juridice cu specializare in dreptul muncii;
    Experienta in domeniu;
    Abilita?i deosebite de comunicare scrisa si verbala;
    Organizare, creativitate;
    Cunoasterea PC la nivel avansat (Excel, Acces, Internet, PowerPoint etc.);
    Responsabilitate si implicare.
  • Oferta ( bonusuri, beneficii ):
    Dezvoltare profesionala permanenta: traininguri si cursuri de specialitate;
    Pachet salarial motivant;
    Mediu de lucru agreabil.

Manager de Produs

  • Descrierea postului:
    Coordoneaza activitatile editoriale si de marketing pentru produsele de care se ocupa;
    Dezvolta si elaboreaza noi produse editoriale specifice domeniului;
    Stabileste si implementeaza strategia de marketing pentru produsele de care este responsabil;
    Identifica in permanenta noile canale de vanzare;
    Urmareste ciclul de viata si analizeaza periodic profitabilitatea produselor existente si propune modificari ale acestora, in vederea imbunatatirii/retragerii produselor, daca este cazul;
    Raspunde de apartitia la timp, conform planului editorial, a produsului;
    Se asigura ca atinge obiectivele stabilite in proiectia vanzarilor;
    Mentine si dezvolta relatia cu autorii lucrarilor.
  • Cerinte
    Experienta in activitati similare de marketing;
    Studii superioare economice;
    Cunostinte solide de limba engleza;
    Cunoasterea PC la nivel avansat (Excel, Acces, Internet, PowerPoint etc.);
    Abilitati de copywriter;
    Abilitati analitice;
    Responsabilitate si implicare.
  • Oferta (bonusuri, beneficii)
    Dezvoltare profesionala permanenta; Training-uri si cursuri de specialitate sustinute atat in tara cat si la partenerul nostru german;
    Pachet salarial motivant;
    Mediu de lucru agreabil;
    Oportunitati reale de dezvoltare si promovare.

Operator telemarketing

  • Descrierea postului:
    Promovarea si vanzarea produselor editurii;
    Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti.
  • Cerinte
    Experienta intr-un loc de munca similar ( de preferat );
    Experienta in vanzari MLM constituie un mare avantaj;
    Capacitate foarte buna de comunicare si relationare atat cu clientii cat si cu colegii;
    Persoane deschise, motivate;
    Atitudine pozitiva, rezistenta la stres;
    Cunostinte operare PC ( Word, Excel );
    Eficienta, persuasiune, orientare spre client;
    Studii medii / superioare.
  • Oferta (bonusuri, beneficii)
    Salariu fix;
    Comision din vanzari;
    Bonuri de masa;
    Bonusuri in functie de performanta;
    Training si suport permanent;
    Mediu de lucru modern.

Consultant Vanzari in cadrul RENTROP & STRATON

Compania: Grupul de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton este o societate mixta romano-germana infiintata in anul 1995, care beneficiaza de experienta de peste 25 de ani pe piata germana a partenerului VNR Verlag für die Deutsche Wirtschaft. Rentrop & Straton ofera clientilor sai informatii de specialitate si consultanta in afaceri din domeniile: contabilitate, fiscalitate, legislatia muncii, asigurari sociale, resurse umane, management scolar, juridic, management, idei de afaceri, afaceri la cheie.

Rolul Consultantului de Vanzari este unul fundamental in viitoarea dezvoltare a companiei. Suntem intr-o etapa de crestere, motiv pentru care extidem functiile cheie, in special pe cea de vanzari. Misiunea viitorului membru al echipei noastre va fi una foarte dinamica, permitandu-i sa creasca si in acelasi timp sa contribuie la cresterea companiei, totul desfasurandu-se intr-un mediu profesional si performant.
In aceasta functie, veti fi membru/a al/a echipei de vanzari compusa din Consultanti , Asistenti si Directorul  de Vanzari.

Produse & Servicii:

Servicii de consultanta tipizate sau personalizate referitoare la : contabilitate, fiscalitate, legislatia muncii, asigurari sociale, resurse umane, management juridic precum si
Seminarii avand drept subiect Legislatia Fiscal/Contabila, Managementul Financiar si Legislatia muncii.
 
Cultura organizationala:  Pretuim cel mai mult responsabilitatea si initiativa, atunci cand sunt puse in serviciul clientului. Apreciem disciplina aplicata in procesele de planificare si executie a planurilor. Dam o importanta aparte relatiilor profesionale de calitate cu toti colaboratorii nostri, fie ca sunt colegi de department, de firma sau externi.

Cariera la Rentrop&Straton inseamna posibilitati de evolutie atat in interiorul departamentului cat si altele din cadrul intreprinderii, in functie de realizarile si optiunile proprii. Privim cu incredere spre viitorul profesional al membrilor echipei noastre, prin urmare, asiguram formare profesionala privind aspecte tehnice referitoare la informatia de specialitate (fiscalitate, legislatie generala si specifica etc) si privind aspecte profesionale generale cum ar fi activtatea de vanzari, management si altele similar.


  • Responsabilitati:
    - Realizarea de vanzari catre clientii existenti
    - Achizitia de noi clienti
    - Depasirea obiectivelor de vanzari stabilite
    - Colectarea si transmiterea catre organizatia proprie a informatiilor privind experientele clientilor cu produsele si serviciile Rentrop&Straton
    - Identificarea oportunitatilor de dezvoltare de noi servicii si produse
    - Testarea si Evaluarea potentialului de vanzare a noilor servicii si produse
    - Raportarea privind activitatea proprie
     
  • Cerinte:
    - Experienta de vanzari de min 2 ani, cu rezultate dovedite
    - Abilitati de vanzare in special in achizitia de clienti noi
    - Abilitati de comunicare, organizare si de lucru atat individual cat si in echipa
    - Spirit de competitie
    - Studii superioare
    - Limba engleza – nivel avansat
    - Disponibilitatea de a calatori in Romania
    - Permis categoria B
     
  • Salarizare:
    - Salariu fix + prime de performanta
    - Autoturism, calculator, telefon
    - Alte beneficii
     
 Candidatura poate fi depusa prin email, la aderesa: sales@rs.ro