..

PRODUSE



Produsele marca RENTROP & STRATON sunt destinate educatiei si culturii manageriale.
Sunt create special pentru a sustine in mod activ progresul profesional si personal al oamenilor de afaceri romani.

Tematica acopera toate domeniile de interes pentru mediul de afaceri romanesc:

  • fiscalitate
  • contabilitate
  • legislatia muncii
  • resurse umane
  • asigurari sociale
  • juridic
  • comunicare
  • management
  • oportunitati de afaceri
  • educatie si dezvoltare personala


Trasaturile caracteristice lucrarilor R&S:

  • accesibilitate maxima
  • calitate excelenta a informatiilor
  • aplicabilitate practica
  • eficienta testata
  • organizare si limbaj ce faciliteaza intelegerea rapida a informatiei.


Cu experienta de peste 30 de ani a partenerului german VNR – Verlag für die Deutsche Wirtschaft si cu o viziune moderna asupra marketingului, RENTROP & STRATON a impus in Romania un nou tip de literatura de afaceri. Un concept unicat, de lucrare-instrument. Interactiva, concisa, usor de citit, usor de aplicat.

Informatiile vitale, permanent actualizate, cu aplicabilitate imediata fac orice lucrare RENTROP & STRATON indispensabila unui om de afaceri hotarat sa fie permanent un castigator.

Portofoliul de produse al editurii este imbogatit in permanenta de titluri sonore din literatura de specialitate mondiala ce se adreseaza omului de afaceri permanent ocupat, dar dornic de informatii esentiale, bine structurate.


Mai multe detalii aici.
 

Ce spun clientii nostri?

„Permanent legile se modifica, ce se aplica acum e abrogat sau schimbat, pentru ca peste o luna sa se renunte definitiv la respectiva prevedere. Fara «Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili» ar trebui sa citesc si sa conspectez sute de Monitoare Oficiale, riscand poate o interpretare gresita."

dna Maria Cocea, director economic
BESTECH ELECTRON S.A. Bucuresti
abonata Consilier – Taxe si Impozite pentru Contabili
 

„Mi se intampla sa visez si noaptea cifre, termene si obligatii scadente. Era semnul unei supraincarcari a memoriei. Eram obosita. Nu mai puteam continua asa. Aveam nevoie de o solutie care sa ma ajute sa ma eliberez de aceste greutati. Am primit un exemplar din «Consilier – Impozitul pe Profit». Am si inceput sa-l folosesc. Era exact ce-mi lipsea. De cand il utilizez am uitat cu totul de grijile fiscale. Acum ma pot ocupa linistita de sarcinile specifice unui manager economic.“
 

dna Lidia Bosch, director economic
CLIMALUX CENTER S.R.L.

abonata Consilier – Impozitul pe Profit

 

„Lucrez la o firma care produce si comercializeaza peste 50 de produse de mobilier din lemn. Printre responsabilitatile mele se numara realizarea bugetului, calcularea profitului per produs, a taxelor catre stat, intocmirea unor previziuni financiare. Va dati seama ca Excel-ul e de baza. Fara el probabil ca m-as fi dat cu capul de pereti pana acum. Doar cu functiile Sumproduct si Forecast, alaturi de tabelele pivot, am castigat cateva ore bune zilnic, ceea ce nu-i putin lucru, zic eu.“
 

dl Stefan Cristian Mihalache, director economic
MOBICONF S.A. Ramnicu Valcea,

abonat Consilier – Excel pentru afaceri
 

„Este cea mai practica si bine pusa la punct lucrare din domeniul contabilitatii. Gasesc imediat informatia de care am nevoie, cu exemple practice si usor de inteles, indiferent daca este vorba de inchiderea de luna, facturarea clientilor sau intocmirea unui bilant contabil. Nu mai vorbesc de faptul ca este actualizata trimestrial si sunt la curent cu toate schimbarile din domeniu.“
 

dna Georgeta Chirita, director departament Contabilitate
AGRAROM Cluj

abonata Consilier – Contabilitate
 

„Este lucrarea ce nu are voie sa lipseasca de la nicio firma care se respecta. Absenta lucrarii din compartimentul de resurse umane ar fi un handicap.“
 

dna Maria Dumitrescu, sef serviciu salarizare-personal
EXMOB S.A. Oradea

abonat Consilier – Codul muncii
 

„Sunt convinsa ca lucrarea va va solutiona toate problemele de personal ca si cand ati sta de vorba cu cel mai bun consultant de resurse umane. Singura deosebire este pretul, infinit mai mic in cazul Consilierului de hartie.“
 

dna Mariana Francu, director resurse umane
VEL PITAR S.A. sucursala Pitesti

abonat Consilier – Managementul resurselor umane
 

„Am descoperit cat de usor imi pot desfasura activitatea zilnica avand alaturi o sursa de informatii completa precum Consilierul. Pentru mine, avalansa legislativa in domeniul asigurarilor sociale nu mai este o problema.“
 

dl Doru Ionel Slatinaru, director personal
AGRIROM S.A. Craiova

abonat Consilier – Asigurari sociale
 

Mai multe informatii aici.